Mijn account

Aantal landen: 8
Aantal gesponsorde kinderen December 2016: 529
Nog niet gesponsorde kinderen binnen Held Dec 2016: 144

Project Held heeft in 2016 de zorg gedragen voor ruim 500 kinderen. Deze kinderen wonen nu in een veilige warme omgeving, hebben dagelijks voldoende eten en drinken gaan naar school en bouwen aan hun toekomst en identiteit.

Daarnaast heeft Project Held ook onderstaande acties positief kunnen afronden: Afgeronde projecten binnen Projecten Held 2016:

• (April 2016) Baan Zion in Thailand: Dankzij giften van sponsors en betrokkenen is er internet naar het tehuis in Changrai aanlegt ter waarden van € 2500,-
  • (Mei 2016) Een gezelschap van 10 personen, waaronder 3 tieners, hebben een bezoek gebracht aan Baan Zion in Thailand. Tijdens deze reis heeft het team de kinderen van Baan Zion kunnen bemoedigd, zegenen, samen gebeden, samen God aanbeden met worship en zijn er samen bal spellen gedaan en andere leuke activiteiten. Tijdens de reis zijn er ook 3 meisjes opgehaald en gered uit de kinderhandel en is er onderling een vriendschap ontstaan voor het leven.
  • (September 2016) Kinderen in India van ons contactpersoon R. waren ernstig ziek. Oproep gedaan aan sponsors voor hulp en medicatie. Project Held heeft dankzij gulle gevers € 3500,- kunnen overmaken om de kinderen te helpen en naar de arts kunnen laten gaan, waardoor erger is voorkomen.
  • ( Oktober 2016) Worship avond gehouden met Paulina Zoetebier en band waarvan de opbrengst voor de Inboedel van het meisjeshuis in Mozambique van Corrie Ockhuyzen is . Opbrengst: 2800,-
  • ( Oktober 2016) Mission Possible Europe heeft voor Project Held uiteindelijk 80 nieuwe sponsors opgeleverd! Deze 80 kinderen kunnen nu naar school, hebben onderdak en een veilig thuis!
  • ( November 2016): Ondersteuning personeel. Viviane van der Bijl is het team komen versterken voor 8 uur in de week. Conclusie:
    O.a dankzij de basis die is gelegd in 2015 aan nieuw bestuur, drukwerk en website is Project Held gegroeid met 48 kinderen meer gesponsord dan in 2015. Ook zijn er tientallen kinderen die de leeftijd en situatie hebben bereikt om op zich zelf te staan en vallen niet meer onder de vleugels van Project Held en hebben dankzij de jarenlange ondersteuning nu een hoopvolle toekomst en hebben Jezus aangenomen in hun leven. We zijn dankbaar dat we flink hebben kunnen groeien en gaan ervoor om nog meer kinderen te helpen en te ondersteunen aan een hoopvolle toekomst!

Blijf op de hoogte!

Aanmelden nieuwsbrief
Project Held zet zich in voor kinderen in uitzichtloze situaties. Verder ondersteunen wij ook andere hulpprojecten.
Giften kunt u overmaken naar:
NL45 INGB 0009 4022 93 tnv Stichting Project Held. Al uw giften zijn fiscaal aftrekbaar.

KvK-nr: 83287515, RSIN-nr: 862813256.
Whatsapp ons!
staruserarrow-up